farligt at begynde

Regular challenges on the art of Digital Matte-Painting, judged by world-renowned Hollywood Digital Matte-Painters.

farligt at begynde

Postby lasky1994 » Fri Dec 01, 2017 11:11 am

Og ville jeg have v?ret hurtigere? Eventuelt. Men ville jeg have haft det specielle ?jeblik p? Commonwealth Games, og blev interviewet Nike Air Max Tavas Femme af Gary Lineker og Clare Balding p? grund af min backstory? Nej. Jeg ville v?re ligesom enhver anden 2h 15min maratonl?ber.

Hvad siger du n?r folk sp?rger om tr?ningstips? Jeg uploader alle mine k?rsler til Garmin Connect, og det er nu Asics Gel Lyte 3 Femme Rose det sociale knudepunkt for mig. Plus jeg har min blog, hvor jeg linker mine tr?ningsl?b. Selvf?lgelig er det lidt farligt at begynde at anbefale tr?ning til mennesker, hvor du ikke engang kan se dem, du har ingen idé om deres baggrund eller fitness. S? jeg fors?ger at v?re generisk men hj?lpsom!

K?mper du nogensinde med motivation? Ja. Is?r n?r jeg ikke har et m?l. Og efter skaden - det plaster, n?r tingene ikke g?r godt, er du stadig ved at komme sig, tr?ningen er virkelig h?rd, din puls er gennem taget, og dit tempo er langsomt ... Men selvom tingene g?r d?rligt, handler det stadig om Nike Internationalist Homme konsistens . Hvis jeg skulle miste motivation i seks m?neder og ikke forstyrre tr?ning, ville jeg v?re tilbage, hvor jeg startede. Grunden til, at jeg har gjort det, jeg har, er at jeg i l?bet af de sidste otte ?r har k?rt 31.000 miles. S? Adidas Superstar Womens selvom tingene er h?rdest, m? du t?nke: Jeg g?r ikke bare det til dagens l?b. Alle g?r ud fra, at hvis du k?rer 140 miles om ugen, skal du hver gang du g?r ud for et l?b, "Great! Tid til endnu et l?b! Str?lende!". Nogle gange er det. Men nogle Nike Air Max 95 Homme gange slipper du ud et andet l?b, du bare ikke ?nsker at g?re, og du f?ler dig forf?rdelig og har ingen interesse, undtagen som et middel til en ende.

Lytter du nogensinde p? musik? Nej aldrig. Jeg er ganske l?bende geek, s? n?r jeg k?rer t?nker jeg p? at k?re. Jeg fors?ger ikke at v?re for besat, men jeg refererer altid til mit m?l for det l?b, uanset om jeg rammer de indsatsniveauer, jeg skal g?re, s? jeg er mere tilb?jelig til at se p? statistikken p? mit ur .
lasky1994
Member : CG Universe

Return to CG Universe Digital Matte-Painting Challenges