De laserpointer voor het jachtseizoen

Regular challenges on the art of Digital Matte-Painting, judged by world-renowned Hollywood Digital Matte-Painters.

De laserpointer voor het jachtseizoen

Postby laserkopen » Wed Nov 29, 2017 10:09 am

Ik moet laserpointer kopen voor professioneel gebruik. Het jachtseizoen is hier begonnen en ik draag mijn pistool vaker het bos in, want er is een zwarte beer gemeld in het gebied waar ik jaag. In de holster met militaire stijl wordt het aan-uit-niveau constant ingeschakeld. Het steekt zo breed uit als het pistool zelf. De eerste keer dat het gebeurde in mijn boom, dacht ik een fractie van een seconde dat iemand een laser naar mij wees. Ik verwachtte net zo veel de prijs, maar het is 100% onmogelijk om dit ding op nul te houden. Ik heb het onlangs naar het bereik gebracht en had er geen problemen mee om nul te houden. Aluminium constructie lijkt solide. Er zijn echter twee dingen die ik zou veranderen. Dit maakt het onmogelijk om het te gebruiken als een rail en een licht te bevestigen omdat het niet in staat zou zijn om op zijn plaats te vergrendelen. Ten tweede zou ik het fijner vinden als het een snel loskoppelend montagesysteem had in plaats van een schroef te gebruiken om het vast te zetten. Mijn pistool past niet in de holster of de behuizing met de groene laser eraan bevestigd, dus het zou leuk zijn om het te ontkoppelen voor opslag.
Na een paar rondes was het ongeveer zeven meter bij 25 meter. Dat is prima, voor 13 dollar kan ik dat aan. Het was gewoon een speeltje om me iets te geven om mee te spelen. Koop dit niet om iets waardevoller te monteren dan een airsoft-pistool van 120 dollar. Ik veronderstel dat na ongeveer 75 ronden deze laseraanwijzer uit elkaar viel (niet 75 ronden consistent, door de reeks van 3 bereikbezoeken). Het is niet voor het compacte formaat, maar past op het normale formaat pistool. Het is een zwarte afwerking en vrij duurzaam. Ik heb het echter vrij dichtbij, dus besloot ik het een kans te geven.
Heeft u een krachtige laserpointer (300mW)? Wees voorzichtig als u het batterijdeksel aanbrengt. Het is aluminium en kan gemakkelijk worden gekruist. In een thuisverdedigingssituatie is dit waarschijnlijk geen probleem, omdat je nog steeds ijzersites kunt gebruiken of door het vat op dat bereik kunt kijken. De aan / uit-schakelaar is perfect voor mij, een rechtshandige, hij staat voor de trekkerbeugel binnen handbereik van de triggervinger. Het zou iedereen bang maken, vooral 's nachts, in je tuin of bij je raam. Ik had problemen met het lasersnijden of helemaal niet. Ik loste dit op door een tandenstoker te pakken en voorzichtig (niet te veel, maar een klein beetje) omhoog te trekken op het lipje aan de onderkant van het batterijcompartiment. Het lijkt alsof het wordt fijngestampt en geen goede verbinding zal maken.
Ik sloeg een ster van mijn recensie omdat de verpakking verschrikkelijk was! Ik schaamde me om hem dit cadeau te geven omdat het er vreselijk uitzag ... maakte het er goedkoop uit, zoals iets dat je in Walmart hebt gegraven. Geen big deal, want het gaat sowieso gewoon in de prullenbak, maar het is zonde als je dit koopt om cadeau te geven aan iemand. Ik kocht dit voor mijn man voor zijn verjaardag. Ik was nerveus om dit te krijgen vanwege de prijs. Ik dacht dat we het terug konden sturen als hij het niet leuk vond omdat het een prima product was. Het werkt zoals verwacht en het is zelfs beter dan de laserpointer die ik op mijn revolver heb en die veel duurder was. Het past perfect op zijn pistool en ziet er niet omvangrijk of goedkoop uit.
Ik groef in mijn zak en kreeg een van de twee kleine sleutels die bij het zien kwamen. Daarbij verloor ik de schroef, dus nu moest ik naar de bouwmarkt gaan. Voor thuisverdediging werkt dit prima. Het past goed en lijkt zeer goed bevestigd te zijn en zit goed tegen de trekkerbeugel aan. De bout voor de spanschroef loopt over de railgeleiders en past perfect in een van de inkepingen op mijn 3-pins Picatinny railsysteem, dus het lijkt erg veilig en onbeweegbaar. Als u het echter op deze manier bevestigt, moet u de spanbout volledig losdraaien en verwijderen om de laser van uw pistool te verwijderen en niet in staat zijn om warm te wisselen met een lamp of ander hulpstuk.
Ik heb niet besloten Loctite te gebruiken om de stelschroeven van 2-3 mm vast te zetten, omdat de laserbril opnieuw moet worden opgelicht en opnieuw op dit of een ander vuurwapen moet worden geïnstalleerd. Oké voor de prijs, leuk om voor de gek te houden, maar niet als je leven ervan afhangt. Omdat de afstelschroeven zelfborgend waren, zou het een geweldig klein gezicht zijn. De eindgebruiker hoeft geen oplossing te vinden om te voorkomen dat hij ontspruit. Ik schreef een tweede recensie over mijn vorige omdat ze zagen dat ik niet blij was met degene die ik kreeg. Ze hebben het vervangen door een beter exemplaar, misschien was de eerste die ik kreeg een blindganger. Ik schrijf nooit beoordelingen, maar ik voelde me alsof ik moest voor deze. Ten eerste verwachtte ik niet veel van deze aankoop. Ik wilde gewoon iets voor het pistool dat nul zou houden. Sterker nog, ik was best tevreden met de laserglazen. De aan / uit-schakelaar was een beetje te gemakkelijk om uit te schakelen voor mij. Ja, dat klopt, ik bestelde een tweede nadat ik de eerste had gekocht. Ik bedoel, kom op, laten we hierover nadenken. Je kunt er 5 kopen voor de prijs van een van de duurste.
https://fancy.com/things/1221624453729879845/Laserpen-groen-200mW-waterdicht-met-5-opzetstukjes
http://gpin.com/pin/15549/laserpen-blauw-5000mw
laserkopen
Member : CG Universe

Return to CG Universe Digital Matte-Painting Challenges