efter at afhente nogen

Regular challenges on the art of Digital Matte-Painting, judged by world-renowned Hollywood Digital Matte-Painters.

efter at afhente nogen

Postby lasky1994 » Wed Nov 29, 2017 9:18 am

Jessica Bruce k?rte Abingdon marathon i 3 timer 17min 26sec (chip tid). Ikke for lurvet for en 26,2 miler p? nogen m?de, men det faktum, at Jessica, 32, k?rte det, mens du skubber en buggy indeholdende sin syv m?neder gamle s?n, Daniel, gjorde hende den nationale pin-up for m?dre p? flugt.

Jessica smadrede den tidligere verdensrekord, sat til 3 timer 31min 45sec, i British Columbia i 2012, og venter p? Asics Gel Quantum 360 Homme Guinness World Records for at kontrollere alle sine papirarbejde. Ukarakteristisk besluttede hun ikke at spore sin ans?gning.

"Det tager lang tid at bekr?fte, medmindre jeg betaler mange penge, s? min rekord er stadig" status venter ". Stadig ved vi, at det er betydeligt hurtigere end det der stod f?r, "siger hun. Jeg ?nskede at vide, hvordan Jessica, som bizarrigt kalder sig "et meget d?rligt eksempel p? en l?ber"Adidas Nmd Femme Blanche , form?ede at opretholde sin fitness gennem graviditet og videre og k?re en maraton s? snart efter Daniens ankomst. Som l?bende tr?ner var jeg ivrig efter at afhente nogen vognens l?bende visdom, jeg kunne videresende til mine egne kunder, s? jeg var ogs? bev?bnet med deres sp?rgsm?l.

Med sin rekordbryde baby gurgling muntert i baggrunden, fortalte Jessica mig alt, hvad jeg ?nskede at vide om balancering af seri?s Asics Gel lyte 3 Femme Beigetr?ning Nike Air Max Classic Bw Uomo med "barnevogn i hallen".

Har du altid v?ret en l?ber? Jeg tog det alvorligt op da jeg var 18 ?r for at k?re London marathon. Det gjorde jeg, ikke for meget tr?ning i 3 timer 37 min. S? inds? jeg var ganske god p? afstand. Da jeg gik p? universitetet, gik jeg ind i langrendsklubben for at opleve mere m?lrettet tr?ning. Jeg fandt, at jeg var god nok til at blive valgt til holdet. Jeg har lavet omkring syv Adidas Superstar Femme Bleu marathoner nu, og min PB (uden en buggy) er 2 timer 58min.

Du er bygget til hurtighed og udholdenhed, s?? Ja, jeg vil sige, at jeg naturligvis helt kan l?be l?nge med en anst?ndig fart, mens hvis du s?tter mig p? en cykel, er jeg chokerende!

K?rte du igennem hele din graviditet? Jeg l?b, indtil jeg var omkring 28-30 uger, men jeg blev langsommere og langsommere og min nedre ryg gjorde ondt. Det var da jeg skiftede til Nike Air Max 2017 Femme sv?mning.
lasky1994
Member : CG Universe

Return to CG Universe Digital Matte-Painting Challenges